perjantai 7. kesäkuuta 2013

put it in the mental picture frame ~

moii c: oon vihdoinki tottunu siihen et on loma, mut mul on silti kauhee ikävä mun luokkaa ):) mä oon ollu aika paljo kuvailemassa, mut oon ottanu enintään kyl ittestäni kuvia koska why not 8)






I shall call it the 'straight from the beach' look




Eetiiiiiii <33




Le stoori
olin heidillä yötä ja sitten lintu lens sisälle. me löydettii se vaa istumas yhe hyllyn päällä. yhtäkkii se yritti lentää ikkunasta ulos (joka oli täysin auki), iskeyty siihen, ja laskeutu maahan tollasena. se siis makasi tossa noin puol tuntii kunnes se liikku about 2 senttii. noin tunnin kuluttuu se oli jo alkanu liikkuu ympäri huonetta ja kävi kyl sillee et piti soittaa heidin isä viemää se pois..... ja nyt me inhotaa lintuja (: 








ihana hiitu ♥
sano vaa jos poistan c:










olivia taustalla XDDDD
mut joo aion ottaa 20e tililtä et voisin ostaa ton laukun koska oikeesti mä tarviin sen ♥♥♥ ja mä kyl haluisin ton paidan mut täl hetkel laukku on tärkeempi(;



mutniin, täst tuliki aika pitkä postaus :DD toivottavasti kelpas teille c: mun huone on itseasiassa melkein valmis eli sauraava postaus saattaa olla huonepostaus!

until next time
ama



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti