lauantai 2. marraskuuta 2013

still alive! ~

HEYOOOOOOOOOOOOO (:
oon maailman huonoin blogikirjottaja täl hetkel mut mä nyt syytän taas koulua ja öhh tumblrii XD ei vaan mulla ei oo todellakaa ollu aikaa kuvata mitää, en oo julkassu viime aiokoina yhtä paljo videoitakaa :/ tää tuleva kuukaus on varsinki täynnä kokeita koska on jo marraskuu... mut täs on nyt muutama random kuva teille :P

so basically i havent had any time to take good photos or shoot videos, and i can only blame school & tumblr. november is also gonna be busy with exams and such things, so i apologize in advance for the lack of posts (: anyways, heres a few random photos for you guys xd



Picmonkeylla muokattu (:

 

Koulukuvat 



Nää nolot varasti mun kameran ;3 8) <33


ajuu muuten, mä ja eeti ollaan tehty cosplay blogi yhes! (: sinne tulee iha kohta postaus, et ois tosi kivaa jos menisitte ja liittyisitte lukijoihi ♥ *KLIKS*

until next time 
ama

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti