maanantai 24. kesäkuuta 2013

NOHOMO MOSQUITO



oonaikaylpeetästävaiktääonkiaikafail











....
joo päivää olen oikea kaunotar
ja eeti keksi otsikon, en tiiä mitä sen päässä liikkuu

ei mikää erikoine postaus, mut teki vaa mieli postata! olin siis tänää annarin kaa kaupungilla ja ostin ton Taylor Swiftin Wonderstruck Enchanted hajuveden ja se on täydellinen <3 ++ myös valkosen kajaalin (; jotkut noist kuvista on mun instasta ja sinne voi mennä tästä >>kliks<< tai sitte tosta sivusta klikkaamalla tota instan logoo (: follow please!

until next time
ama


JA KERTOKAA HYVÄNEN AIKA MITÄ HALUUTTE NÄHÄ! jos tuol ruudun puolel on ees ketää.... :D

4 kommenttia:

  1. Mistä toi rusetti on se on iha kauheen suloneeeennnn!!:3 &&&& nii oot sinäki <3 TEE VIDEO!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ginasta (: ja mun känny vammaa et en pysty tekee instaa videoo >n< ja kiitooooos sinäki (: <333

      Poista
  2. Mun päässä liikkuu mökkihöperyys, hyttyset ja liika Tumblrissa oleminen.....

    Asdfghjklöä

    Hihhihahhhahah mitä teet torstainaaaahhh????

    VastaaPoista